Saturday 8 December 2012

Yang Indah Itu.. AKU

السلام عليكم

Ni pulak second GA yang saya join. Owner GA ni cute sangat. Nama dia Dayang Senandung. Dalam GA ni, akak Dayang suruh peserta letak pic sendiri dan ceritakan 3 kelebihan tentang dirinya. Korang semua...jomlah join GA ni. Akak Dayang pilih pemenang berdasarkan kekreatifan. Jadi, kenalah kreatif kan-2. Dalam GA ni, saya tag 2 budak comel ni → Arif dan Uda



Syarat-syarat

#1 Bewarganegara Malaysia
#2 Follow blog Akak Dayang dan like page *Note: page not found



#3 Follow dan like sponsor
#4 Tag pada dua rakan anda dan makesure dorang tau tntang GA ni.*nak tag lebih pun boleh.




I'm just me
Kelebihan saya:

✯ Minat Math.Saya bukanlah yang terbaik dalam kelas tapi sya bersyukur sangat sebab minat ni la, saya dapat A dalam subjek Math dan Add Math masa last exam form 4 tu.Kadang-2 bila stress, saya buat Math. Pelik kan hihii

✯ Berdikari.I guess.Mungkin sebab saya ni kakak kepada 3 ninja hahaa.Memang tak sah kalau rumah tak bersepah 1 hari. Dah la saya sorang anak perempuan, sulung pulak tu. Nasib baik adik ada tolong tapi tu pun kena paksa dengan akak dorang hehee <(^,^)>

✯ Setia. Saya ada boyfriend dan kita orang jarang contact kebelakangan ni.Setiap kali call/masej dia, dia cakap ada hal..bla bla. Sometimes I skeptical about something but I tried my best not to think bad things against him. Tak nak terluka buat kali ketiga. *Sori la kak Dayang. Diba da masuk bab jiwang lak

P/s: Kelebihan saya merupakan kelemahan saya juga.

1 comment:

  1. I wonder how long sis Dyang want to tell us who gonna win this GA. Hurm...

    ReplyDelete